Fiat Uno Club Emlékoldal

2002-ben létrehoztam a Fiatunoclub-ot. Baráti és hobbi oldalként indult, és idővel kinőtte magát. Volt fórumunk is és tartottunk 3 találkozót is a Velencei-tónál. Ez a blog ezeknek a régi szép időknek állít emléket. Igyekszem összeszedni a videókat és a képeket...na és persze nem utolsó sorban a régi társaságot. Jöhetnek újak is! :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

ww.Fiatunoclub helyett... elindult a BLOG !

2009.06.23. 16:19 | Fiatunoclub | Szólj hozzá!

Címkék: kezdet club fiat uno www.fiatunoclub.hu

Sziasztok!

Grachow vagyok. :)
2002-ben indultunk szép reményekkel, tele tervekkel és energiával. A kezdet nehéz volt, de hajtott a közös "szerelem" a Fiat Uno. Már akkor is irigykedve néztem a külföldi oldalakat (főként német és holland). Arra gondoltam - akkor még egy 86'-os 1.3 DS tulajdonosaként, hogy jó lenne valami hasonlót létre hozni itthon is. Ráakadtam az Index fórumon egy UNO topicra, amit Viktor indított. Itt megismerkedtünk jónéhány UNO tulajdonossal és rajongóval.

Valamikor tavasz környékén elkezdtem kezdetleges eszközökkel létrehozni egy oldalt. Ami aztán hamar életre kelt, lett saját fórumunk is. Egyre többen lettünk. :) Ideje volt megszervezni az első találkozót. 2002 augusztusában a Velencei-tó mellett egy kempingben jöttünk össze páran.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatunoclub.blog.hu/api/trackback/id/tr271203697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása