Fiat Uno Club Emlékoldal

2002-ben létrehoztam a Fiatunoclub-ot. Baráti és hobbi oldalként indult, és idővel kinőtte magát. Volt fórumunk is és tartottunk 3 találkozót is a Velencei-tónál. Ez a blog ezeknek a régi szép időknek állít emléket. Igyekszem összeszedni a videókat és a képeket...na és persze nem utolsó sorban a régi társaságot. Jöhetnek újak is! :)

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

I. Fiat Uno Találkozó Velencén 2002

2009.06.23. 16:46 | Fiatunoclub | 2 komment

Címkék: 2002 velence kezdetek i. találkozó

Mint említettem, 2002 augusztusában néhányan összejöttünk egy kis találkozó erejéig Velencén. Én sajnos utas voltam, mivel előtte héten adtam el a kis 1.3 DS UNO-mat (amit 2 hét után visszavettem). VTom barátom 1.4 TD UNO-jával mentünk.

Első talin még csak szerény létszámmal voltunk. Talán 5-6 autó volt jelen.
1.4 TD Unóval VTom
1.3 Tie-vel Marklar
1.4 HGT Puntóval Guriga (korábbi 1.3 Tie tulaj)
1.5 ie-vel GTPeti
1.4 Racing-gel Vazz3r
1.4 TD-vel Fábián Feri
GTI Golffal Viktor (később vásárolt egy 1.3 Tie-t :-) )
1.0 i-vel G.Roman

Itt volt lehetőségem első alkalommal kipróbálnom egy igazi Tie-t, Marklar adta kölcsön egy-két körre. Ekkor már szinte biztos voltam abban, hogy hamarosan saját magam is boldog tulajdonosa leszek egy MK2 Tie-nek. (Erről majd később beszámolok).
Készítettünk néhány képet és videót.
 

A taliról készített videóm:

 

És a képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatunoclub.blog.hu/api/trackback/id/tr371203744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása